loading...

سئوشو

برگزه اي از بهترين مطالب

بازدید : 251
11 زمان : 1399:2

شركت بزرگ فاو يك خودروساز موفق ونام آشنا با پنجاه سال نوآوري در ساخت انواع خودروهاي تجاري وانواع كاميون هاي باري و شاسي كاميون و اتوبوس هاي شهري و.. چين مي باشد كه توانسته جز برترين هاي صنعت خودرويي در جهان قرارگيرد.شركت فاو در سال 1953 با كادري مجرب از متخصصين و مهندسين علم خودروسازي در چانچون چين تاسيس شد و با هدف تنوع و نوسازي ناوگان حمل ونقل پا به عرصه صنعت گذاشت.شركت فاو در زمينه انواع خودرو،اتوبوس هاي لوكس ،خودروهاي گردشگري ، اتوبوس ، كاميون فاو سبك و سنگين و قطعات خودرو فعاليت دارد و به عنوان يك برند خودروساز دولتي چين در سراسر جهان شناخته مي شود.

كمپاني فاو با سرمايه گذاري مشترك خارجي با شركت هايي همچون جنرال موتورز،فولكس واگن ، دايهاتسو،تويتا و مزدا و آئودي خودروهاي اين شركت ها را در چين مونتاژ مي كند و توانسته از اين مشاركت صنعتي نيز سربلند بيرون بيايد.فاو با دارا بودن جايگاه برتربرند خود در بازارهاي جديد جهاني با اجراي يك استراتژي برنامه ريزي شده درراستاي اهداف خود و حفظ جايگاه خود در حال ساختن يك سازمان جامع در سطح جهاني است.

محصولات فاو بعد از حضور موفق با داشتن 120000كارمند در سراسر جهان محصولات خود را در70كشور به فروش رسانده و كارخانجات توليدي و شركت هاي تابعه و مراكز آموزشي گروه فاو را در 18 نقطه از كشور چين احداث شده است. دفتر مركزي گروه صنعتي فاو در شهر چانگ چون قراردارد وبه عنوان هلدلينگ برتر در صنعت چين بسيار شناخته شده است.

محصولات فاو سال هاست نيز پا به ناوگان حمل ونقل باري كشورمان گذاشته و توانست در دل بازار راه پيدا كند و تا به كنون يكي از مهمترين برندهاي معتبر خودروساز چين در ايران باشد.محصولات فاو شامل طيف گسترده اي خودروهاي سنگين مي باشد كه با كاربري هاي مختلف طراحي و عرضه بازار خودرويي ايران شده است كه به واسطه يكي از گروه هاي صنعتي موفق ايران سيبا موتور به فروش مي رسد.

شركت سيبا موتور در سال 1383 به صورت شركت سهامي عام با نام تجاري شركت سرمايه گذاري امين تاسيس شد و بعد از گذشت سه سال نام تجاري خود را به سيبا موتور تغير داد ودر سال 1391 سهام سيبا موتور 51% به گروه بهمن و 49% به گروه تراكتورسازي ايران واگذارگرديد.مشاركت سيبا موتوربا خودروساز چين در ايران با واركردن و فروش كاميون هاي باري آغاز شد و مورد استقبال بي نظير مردم روبه رو شد.اين شركت با مشاركت بزرگترين خودروساز چين و بين المللي faw با برخورداري از پرسنل مجرب، توليد و فروش انحصاري كشنده هاي تك وجفت محور، شاسي كاميون فاوبا كاربري كمپرسي و كاربري هاي مختلف شاسي كاميون و كاميونت 6 تن فاو را در ايران برعهده گرفته است.

سيبا موتوريكي از سه شركت پيشتازو برتر در ميان توليدكنندگان داخلي خودروهاي تجاري مي باشد كه به طور مستمربا اهداف كلان خود همچون ارزش افزايي براي مشتريان ، پايداري در نتايج كليدي به ويژه كيفيت و با ماموريت توليد خودروهاي تجاري سنگين و نيمه سنگين و ارائه خدمات ارزشمند به مشتريان اهتمام به ارتقاي صنعت كشورتلاش خود را در ارتقا و حفظ اين جايگاه مي كند.ميتوان گفت كه سيبا موتور با مشاركت با گروه صنعتي بزرگ فاو توانسته رضايت مشتريان خود را در سطح بالايي بدست اورد و عنوان شركت برتر خودرويي در چند سال متوالي را به دست آورد.

كاميون فاوداراي انواع گوناگوني مي باشد كه در صنعت حمل و نقل باري مورد استفاده قرار ميگيرد.اين دسته از خودروهاي سنگين عموما نياز به گواهينامه بالاي بيست تن دارند.كاميون اتاق دار كاميوني است كه حداكثرارتفاع ديواره مقاوم اتاق بار آن از كف اتاق 1.5متر مي باشد.كاميون فاو براساس استانداردهاي روز اروپا توليد شده است.كاميون فاو جهت بارهاي سنگين، حمل بارهاي مسافت طولاني و همچنين مقاصدعمراني و ساخت وساز استفاده مي شود.كاميون فاو در چندسال متوالي به عنوان كاميون برتر سال انتخاب شده است.آزمايش هاي صورت گرفته نشان مي دهد كه تمام كاميون هاي باري فاو با شرايط مطلوب و استاندارد باري با ميانگين مصرف سوخت كم عنوان اقتصادي ترين وسيله نقليه تجاري را به نام خود ثبت ثبت كند.

كاميونت فاو كاميون كوچك گونه اي از كلاس هاي خودرو است كه ميتوان آن را حد فاصل بين وانت و كاميون دانست كه با هدف جابه جايي بارهاي داخل شهري توليد شده است.كاميونت فاو در 3مدل با تناژ باري 6 تن 5تن و8 تن توليد مي شوند. كاميونت 6 تن فاو محصول اين شركت مي باشد كه در بازار خودروي ايران به واسطه سيبا موتور به فروش مي رسد كه با قدرت موتور 140اسب بخار و گيربكس zf مجهز به 6 دنده روانه بازار شده است كاميونت فاو درسال 1395 توسط سيبا موتور به بازار معرفي شده واستقبال بالايي از كاميونت فاو 6 تن به وجود امد و سهم بالايي از فروش كاميونت هاي موجود در ايران را به خود اختصاص داد.اين كاميونت فاوبا داشتن ظاهري زيبا و عملكرد بالا در حمل بار و تجهيزات نظير كولر و بخاري و ظرفيت باك 130ليتري و موتور كامنز isf توجه بسياري از متقاضيان را به خود جلب كرده است و جايگاه برتري نسبت به رقباي اروپايي موجود خود را به دست آورده است.

جدا از قوا نسبت به ديگر رقبا از نظر امكاناتي هم فاصله زيادي گرفته و كلاس كار خود را بالاتر برده است.

مشخصات فني كاميونت فاو

  • موتور كامنز isfبا قدرت موتور 140اسب بخار
  • حجم موتور4 ليتري
  • موتور مجهز به اينتر كولر
  • گيربكس 6 دنده زداف(zf
  • وزن كاميونت فاو بدون بار 2950كيلوگرم
  • وزن ناخالص مجاز حداكثر 6تن
  • مجهز به سيستم ترمز بادي abs
  • داراي باك آلومينيومي با ظرفيت 130ليتر
  • كولر و بخاري درجا

كاميونت فاو 6 تن نام تجاري تايگر داراي جذابيت بصري و باايمني بالا و استفاده از قطعات با تكنولوژي برتر روز دنيا ساخته شده است كه همين باعث شده حضور موفقي در بازار جهاني داشته باشد.

كشنده فاو محصول ديگر شركت فاو مي باشد كه در دو مدل تك محور و جفت محور ساخته شده است.كشنده وسيله نقليه باري است كه يدك ونيمه يدك را به دنبال خود كشيده و به حركت در مي آورد.از كاميون هاي كشنده فاو براي حمل انواع كفي ، كانكس ، كانتينر و. استفاده مي شود.كشنده فاو يك كشنده قوي و همه كار مي باشد كه تامين نيروي اين كاميون كشنده بر عهده يك موتور 6 سيلندر خطي ديزل و مجهز به توربوشارژر گذاشته شده است كه قادر است 420اسب بخار و گشتاورد 1900نيوتن متر توليد كند.

كشنده فاو تك محور محصول جديدي است كه در سال 92 به واسطه سيبا موتور وارد بازار خودرويي ايران شده است و توانسته جايگاه خوبي در دل بازار ايران كسب كند. وزن كاميون كشنده فاو 7900كيلوگرم و قادر است دو سرنشين را درخودجاي دهد.نيروي مجاز وارده به محور جلو6600كيلوگرم و به محور عقب 11400كيلوگرم مي باشد.ابعاد اين كشنده در طول 6235 ميلي متر و عرض و ارتفاع آن به ترتيب 2495 و 3600ميلي متر مي باشد.

تامين نيروي پيشران كشنده فاو بر عهده يك موتور 6 سيلندر خطي ديزل و مجهزبه اينتر كولر و توربوشارژرگذاشته شده است كه 11040 سي سي حجم دارد و قادر به توليد نيروي 420اسب بخار مي باشدو گشتاورد1900نيوتن متر توليد مي كند.سيستم سوخت رساني ازنوع common rail به همراه پمپ انژكتوري بوش است و انتقال نيروي موتور به چرخ ها بر عهده گيربكس دستي zf ساخت آلمان گذاشته شده است. كلاچ كشنده فاو نيز از نوع خشك تك صفحه اي است كه از يك فنر ديافراگمي با قطر 430ميليمتربهره مي برد.ظرفيت باك كشنده فاو 600ليتر باجنس آلومينيومي مي باشد.

محور جلو كاميون كشنده فاو مقطعيI شكل مي باشدو فورج شده است محور عقب نيز از نوع تك محور با كاهنده تك مرحله اي است و قفل ديفرانسيل بهره مي برد.سيستم تعليق جلوي كشنده از فنر پارابوليك به همراه ميل موج گير و كمك فنر است، سيستم تعليق عقب نيز از فنر تخت فولادي به همراه بازوي V شكل بهره مي برد.سيستم تعليق بادي فقط به صورت سفارشي در اختيار مشتريان قرار ميگيرد.ترمز كشنده فاو تك محور ازنوع دو مداره مستقل تمام پنوماتيك با برندWABCO و مجهز به ABS وARSاست.علاوه بر ترمزهاي لنتي متعارف، ترمز خفه كن اگزوز و ترمز موتور نيز ارائه مي شوند.

كشنده فاو جفت محور داراي كابين فلزي سقفي بلند و تمام جوشكاري شده است كه ازپوشش مخصوص ضد زنگ و عايق صوتي و حرارتي بهره مي برد.كشنده فاو مجهز به دو تخت خواب و آفتابگير تعبيه شده است تا راحتي سرنشينان تضمين شود.تجهيزات ديگر كاميون فاو كه به چشم مي خورد كه ميتوان به اينتر كولر، بخاري درجا،شيشه هاي برقي،آينه هاي برقي ،قفل مركزي،نمايشگر ديجيتال اطلاعات خودروو صندلي تمام بادي راننده با قابليت تنظيم در جهات مختلف اشاره كرد . در مجموع ميتوان گفت كه كشنده فاو با دارا بودن تمام معيار هاي يك كاميون باري و قدرت موتوري قوي از عهده كارهايي كه بر عهده آن گذاشته شده است به خوبي برمي آيد.

گيربكس اين نوع كاميون فاو هماهنگي خوبي با موتور دارد و حداكثر نيرو را از ان بيرون مي كشد.كشنده با بهره گيري سيستم نرم در جلو و عقب به لطف آن كيفيت سواري عالي است كه مناسب درحد اندازه اين برند كاميون ساز مي باشد.

مشخصات فني كشنده فاو:

طول خودرو 6235 ميلي متر

  • ارتفاع خودرو 3600ميلي متر
  • عرض خودرو2495 ميلي متر
  • وزن كشنده فاو بدون بار 7900كيلوگرم
  • موتور 6 سيلندر خطي 24 سوپاپ مجهز به توربوشارژر
  • حجم موتور 11040 سي سي
  • قدرت موتور:420اسب بخاردر1900دور در دقيقه
  • گشتاورد كشنده 1900نيوتن متر
  • نوع سوخت:ديزل
  • سيستم سوخت رساني : كامان ريل با پمپ انژكتوري
  • جنس و ظرفيت باك: الومينيومي600ليتري
  • ترمز دو مداره مستقل تمام پنوماتيكي مجهزبه ASR و ABS و ترمز دستي
  • ترمز اگزوز موتور خفه كن
  • ترمز موتور روي سوپاپ
  • كابين فلزي سقف بلند و تمام جوشكاري شده
  • با پوشش مخصوص ضد زنگ
  • داراي كابين عايق صوتي و حرارتي
  • داراي جك بالا برقي و هيدروليكي
  • صندلي راننده تمام بادي با قابليت تنظيم در جهات مختلف
  • نمايشگر ديجيتال اطلاعات خودرو
  • كپسول آتش نشاني
  • داراي دو تخت خواب و آفتابگير
  • كروز كنترل وتاخوگراف
  • تهويه مطبوع اتوماتيك
  • بخاري درجا ساخت آلمان

كشنده فاو گل سرسبد كاميون هاي فاو محسوب مي شود اين مسئله را ميتوان از سرمايه گذاري گسترده شركت فاو بر روي كشنده فاو متوجه شد.در ايران كشنده فاو به دليل مقرون به صرفه بودن در بين رقباي موجود اروپايي توانسته رتبه كاميون هاي پرفروش در كشورمان را كسب كند.

شاسي كاميون فاو با موتور 420اسب ،گيربكس ZF، سيستم ترمز بادي و كارت 26 تن محصول جديد و موفق فاو مي باشد كه در سال 1392 وارد كشورمان شده است كه ميتوان گفت يكي از بي نظيرترين محصولات فاو در كشورمان مي باشد.شاسي كمپرسي فاو در واقع يك نوع كاميون باري با قابليت متعددي نظير كمپرسي و كانتينرو ميكسر مي باشد كه جابه جايي انواع نخاله هاي ساختماني، مواد معدني ونيز شن ، ماسه و سنگريزه را برعهده دارد.

كاميون كمپرسي فاو داراي سازه هيدروليكي هستند كه براي تخليه كردن مواد كفه ي پشتي ان استفاده مي كنند.كمپرسي فاو داراي ابعاد نظير طول 7940ميلي متر،ارتفاع3100ميلي متر و وزن كمپرسي بدون بار 10630كيلوگرم وحداكثر وزن بار ناخالص خودرو25000مي باشد.

كمپرسي فاو داراي گيربكس ZFساخت آلمان و تعداد دنده 16+2 وكلاچ تك صفحه اي خشك،فنر ديافراگمي با قطر430ميليمتر مي باشد كه به موتور قدرت مند 420 اسب بخار و حجم 11040سي سي با گشتاورد 1200نيوتن مترمجهز شده است.سيستم سوخت رساني كمپرسي فاو كامان ريل با پمپ انژكتوري بوش كه با جنس باك آلومينيومي ظرفيت600ليتر مي باشد.

تجهيزات ويژه كمپرسي فاو كه ميتوان به ان اشاره كرد كه باعث شده بسيار مورد توجه علاقه مندان به كمپرسي قرار گيردقواي محركه قدرتمند 420اسب بخارمجهز به اينتر كولر،بخاري درجا ساخت آلمان كمپرسي فاو، تهويه مطبوع اتوماتيك،كروز كنترل و تاخوگراف كمپرسي فاو، شيشه هاي برقي و آينه هاي برقي و قفل مركزي كاميون،صندلي راننده تمام بادي با قابليت تنظيم در جهات گوناگون اين كاميون كمپرسي فاو مي باشد كه نمونه يك كاميون كمپرسي تمام عياربوده .

عرضه كمپرسي فاو در ايران بر عهده شركت سيبا موتورمي باشد كه ميتوان گفت با خدمات ارائه شده به مشتريان خود خوب از پس اين كار برآمده است وبا در نظر گرفتن فروش اقساطي كاميون فاو ميتوان گفت بي شك تنها گروه صنعتي سيبا موتور ميتوانست نماينده برند فاو در ايران باشد.كاميون فاو در ايران بسيار پرفروش بوده و قيمت محصولات فاو نسبت به كيفيت محصول در مقايسه با ديگر رقباي موجود در بازار در رده پاييني بوده و بسيار مقرون بصرفه بوده كه ميتوان گفت يكي از مهمترين برند هاي موجود در بازار ايران مي باشد.

نمايندگي سيبا موتور با ارائه بهترين خدمات در كشورمان محصولات فاو چندين سال است كه وارد ناوگان حمل ونقل كشورمان كرده است و جز يكي از برند هاي جدانشدني از صنعت خودرويي ايران شده است.شركت سيبا موتور به دليل استقبال هم وطنان عزيزمان از محصولات فاو از جمله كاميون و كاميونت فاو خدمات ارزنده اي را در نظر گرفته كه ميتوان گفت كه سيبا موتور در تمام مراحل پا به پاي مشتري قدم برداشته .تمام محصولات فاو در كشورمان با ارازن ترين قيمت خريداري كنند.

سيبا موتور فروش اقساطي كاميونت فاو با شرايط ويژه اي را براي مشتريان خود در نظر گرفته است كه رانندگان عزيز مي توانند با تماس با نمايندگي سيبا موتور اطلاعات كافي را دريافت كنند.

شركت بزرگ فاو يك خودروساز موفق ونام آشنا با پنجاه سال نوآوري در ساخت انواع خودروهاي تجاري وانواع كاميون هاي باري و شاسي كاميون و اتوبوس هاي شهري و.. چين مي باشد كه توانسته جز برترين هاي صنعت خودرويي در جهان قرارگيرد.شركت فاو در سال 1953 با كادري مجرب از متخصصين و مهندسين علم خودروسازي در چانچون چين تاسيس شد و با هدف تنوع و نوسازي ناوگان حمل ونقل پا به عرصه صنعت گذاشت.شركت فاو در زمينه انواع خودرو،اتوبوس هاي لوكس ،خودروهاي گردشگري ، اتوبوس ، كاميون فاو سبك و سنگين و قطعات خودرو فعاليت دارد و به عنوان يك برند خودروساز دولتي چين در سراسر جهان شناخته مي شود.

كمپاني فاو با سرمايه گذاري مشترك خارجي با شركت هايي همچون جنرال موتورز،فولكس واگن ، دايهاتسو،تويتا و مزدا و آئودي خودروهاي اين شركت ها را در چين مونتاژ مي كند و توانسته از اين مشاركت صنعتي نيز سربلند بيرون بيايد.فاو با دارا بودن جايگاه برتربرند خود در بازارهاي جديد جهاني با اجراي يك استراتژي برنامه ريزي شده درراستاي اهداف خود و حفظ جايگاه خود در حال ساختن يك سازمان جامع در سطح جهاني است.

محصولات فاو بعد از حضور موفق با داشتن 120000كارمند در سراسر جهان محصولات خود را در70كشور به فروش رسانده و كارخانجات توليدي و شركت هاي تابعه و مراكز آموزشي گروه فاو را در 18 نقطه از كشور چين احداث شده است. دفتر مركزي گروه صنعتي فاو در شهر چانگ چون قراردارد وبه عنوان هلدلينگ برتر در صنعت چين بسيار شناخته شده است.

محصولات فاو سال هاست نيز پا به ناوگان حمل ونقل باري كشورمان گذاشته و توانست در دل بازار راه پيدا كند و تا به كنون يكي از مهمترين برندهاي معتبر خودروساز چين در ايران باشد.محصولات فاو شامل طيف گسترده اي خودروهاي سنگين مي باشد كه با كاربري هاي مختلف طراحي و عرضه بازار خودرويي ايران شده است كه به واسطه يكي از گروه هاي صنعتي موفق ايران سيبا موتور به فروش مي رسد.

شركت سيبا موتور در سال 1383 به صورت شركت سهامي عام با نام تجاري شركت سرمايه گذاري امين تاسيس شد و بعد از گذشت سه سال نام تجاري خود را به سيبا موتور تغير داد ودر سال 1391 سهام سيبا موتور 51% به گروه بهمن و 49% به گروه تراكتورسازي ايران واگذارگرديد.مشاركت سيبا موتوربا خودروساز چين در ايران با واركردن و فروش كاميون هاي باري آغاز شد و مورد استقبال بي نظير مردم روبه رو شد.اين شركت با مشاركت بزرگترين خودروساز چين و بين المللي faw با برخورداري از پرسنل مجرب، توليد و فروش انحصاري كشنده هاي تك وجفت محور، شاسي كاميون فاوبا كاربري كمپرسي و كاربري هاي مختلف شاسي كاميون و كاميونت 6 تن فاو را در ايران برعهده گرفته است.

سيبا موتوريكي از سه شركت پيشتازو برتر در ميان توليدكنندگان داخلي خودروهاي تجاري مي باشد كه به طور مستمربا اهداف كلان خود همچون ارزش افزايي براي مشتريان ، پايداري در نتايج كليدي به ويژه كيفيت و با ماموريت توليد خودروهاي تجاري سنگين و نيمه سنگين و ارائه خدمات ارزشمند به مشتريان اهتمام به ارتقاي صنعت كشورتلاش خود را در ارتقا و حفظ اين جايگاه مي كند.ميتوان گفت كه سيبا موتور با مشاركت با گروه صنعتي بزرگ فاو توانسته رضايت مشتريان خود را در سطح بالايي بدست اورد و عنوان شركت برتر خودرويي در چند سال متوالي را به دست آورد.

كاميون فاوداراي انواع گوناگوني مي باشد كه در صنعت حمل و نقل باري مورد استفاده قرار ميگيرد.اين دسته از خودروهاي سنگين عموما نياز به گواهينامه بالاي بيست تن دارند.كاميون اتاق دار كاميوني است كه حداكثرارتفاع ديواره مقاوم اتاق بار آن از كف اتاق 1.5متر مي باشد.كاميون فاو براساس استانداردهاي روز اروپا توليد شده است.كاميون فاو جهت بارهاي سنگين، حمل بارهاي مسافت طولاني و همچنين مقاصدعمراني و ساخت وساز استفاده مي شود.كاميون فاو در چندسال متوالي به عنوان كاميون برتر سال انتخاب شده است.آزمايش هاي صورت گرفته نشان مي دهد كه تمام كاميون هاي باري فاو با شرايط مطلوب و استاندارد باري با ميانگين مصرف سوخت كم عنوان اقتصادي ترين وسيله نقليه تجاري را به نام خود ثبت ثبت كند.

كاميونت فاو كاميون كوچك گونه اي از كلاس هاي خودرو است كه ميتوان آن را حد فاصل بين وانت و كاميون دانست كه با هدف جابه جايي بارهاي داخل شهري توليد شده است.كاميونت فاو در 3مدل با تناژ باري 6 تن 5تن و8 تن توليد مي شوند. كاميونت 6 تن فاو محصول اين شركت مي باشد كه در بازار خودروي ايران به واسطه سيبا موتور به فروش مي رسد كه با قدرت موتور 140اسب بخار و گيربكس zf مجهز به 6 دنده روانه بازار شده است كاميونت فاو درسال 1395 توسط سيبا موتور به بازار معرفي شده واستقبال بالايي از كاميونت فاو 6 تن به وجود امد و سهم بالايي از فروش كاميونت هاي موجود در ايران را به خود اختصاص داد.اين كاميونت فاوبا داشتن ظاهري زيبا و عملكرد بالا در حمل بار و تجهيزات نظير كولر و بخاري و ظرفيت باك 130ليتري و موتور كامنز isf توجه بسياري از متقاضيان را به خود جلب كرده است و جايگاه برتري نسبت به رقباي اروپايي موجود خود را به دست آورده است.

جدا از قوا نسبت به ديگر رقبا از نظر امكاناتي هم فاصله زيادي گرفته و كلاس كار خود را بالاتر برده است.

مشخصات فني كاميونت فاو

  • موتور كامنز isfبا قدرت موتور 140اسب بخار
  • حجم موتور4 ليتري
  • موتور مجهز به اينتر كولر
  • گيربكس 6 دنده زداف(zf
  • وزن كاميونت فاو بدون بار 2950كيلوگرم
  • وزن ناخالص مجاز حداكثر 6تن
  • مجهز به سيستم ترمز بادي abs
  • داراي باك آلومينيومي با ظرفيت 130ليتر
  • كولر و بخاري درجا

كاميونت فاو 6 تن نام تجاري تايگر داراي جذابيت بصري و باايمني بالا و استفاده از قطعات با تكنولوژي برتر روز دنيا ساخته شده است كه همين باعث شده حضور موفقي در بازار جهاني داشته باشد.

كشنده فاو محصول ديگر شركت فاو مي باشد كه در دو مدل تك محور و جفت محور ساخته شده است.كشنده وسيله نقليه باري است كه يدك ونيمه يدك را به دنبال خود كشيده و به حركت در مي آورد.از كاميون هاي كشنده فاو براي حمل انواع كفي ، كانكس ، كانتينر و. استفاده مي شود.كشنده فاو يك كشنده قوي و همه كار مي باشد كه تامين نيروي اين كاميون كشنده بر عهده يك موتور 6 سيلندر خطي ديزل و مجهز به توربوشارژر گذاشته شده است كه قادر است 420اسب بخار و گشتاورد 1900نيوتن متر توليد كند.

كشنده فاو تك محور محصول جديدي است كه در سال 92 به واسطه سيبا موتور وارد بازار خودرويي ايران شده است و توانسته جايگاه خوبي در دل بازار ايران كسب كند. وزن كاميون كشنده فاو 7900كيلوگرم و قادر است دو سرنشين را درخودجاي دهد.نيروي مجاز وارده به محور جلو6600كيلوگرم و به محور عقب 11400كيلوگرم مي باشد.ابعاد اين كشنده در طول 6235 ميلي متر و عرض و ارتفاع آن به ترتيب 2495 و 3600ميلي متر مي باشد.

تامين نيروي پيشران كشنده فاو بر عهده يك موتور 6 سيلندر خطي ديزل و مجهزبه اينتر كولر و توربوشارژرگذاشته شده است كه 11040 سي سي حجم دارد و قادر به توليد نيروي 420اسب بخار مي باشدو گشتاورد1900نيوتن متر توليد مي كند.سيستم سوخت رساني ازنوع common rail به همراه پمپ انژكتوري بوش است و انتقال نيروي موتور به چرخ ها بر عهده گيربكس دستي zf ساخت آلمان گذاشته شده است. كلاچ كشنده فاو نيز از نوع خشك تك صفحه اي است كه از يك فنر ديافراگمي با قطر 430ميليمتربهره مي برد.ظرفيت باك كشنده فاو 600ليتر باجنس آلومينيومي مي باشد.

محور جلو كاميون كشنده فاو مقطعيI شكل مي باشدو فورج شده است محور عقب نيز از نوع تك محور با كاهنده تك مرحله اي است و قفل ديفرانسيل بهره مي برد.سيستم تعليق جلوي كشنده از فنر پارابوليك به همراه ميل موج گير و كمك فنر است، سيستم تعليق عقب نيز از فنر تخت فولادي به همراه بازوي V شكل بهره مي برد.سيستم تعليق بادي فقط به صورت سفارشي در اختيار مشتريان قرار ميگيرد.ترمز كشنده فاو تك محور ازنوع دو مداره مستقل تمام پنوماتيك با برندWABCO و مجهز به ABS وARSاست.علاوه بر ترمزهاي لنتي متعارف، ترمز خفه كن اگزوز و ترمز موتور نيز ارائه مي شوند.

كشنده فاو جفت محور داراي كابين فلزي سقفي بلند و تمام جوشكاري شده است كه ازپوشش مخصوص ضد زنگ و عايق صوتي و حرارتي بهره مي برد.كشنده فاو مجهز به دو تخت خواب و آفتابگير تعبيه شده است تا راحتي سرنشينان تضمين شود.تجهيزات ديگر كاميون فاو كه به چشم مي خورد كه ميتوان به اينتر كولر، بخاري درجا،شيشه هاي برقي،آينه هاي برقي ،قفل مركزي،نمايشگر ديجيتال اطلاعات خودروو صندلي تمام بادي راننده با قابليت تنظيم در جهات مختلف اشاره كرد . در مجموع ميتوان گفت كه كشنده فاو با دارا بودن تمام معيار هاي يك كاميون باري و قدرت موتوري قوي از عهده كارهايي كه بر عهده آن گذاشته شده است به خوبي برمي آيد.

گيربكس اين نوع كاميون فاو هماهنگي خوبي با موتور دارد و حداكثر نيرو را از ان بيرون مي كشد.كشنده با بهره گيري سيستم نرم در جلو و عقب به لطف آن كيفيت سواري عالي است كه مناسب درحد اندازه اين برند كاميون ساز مي باشد.

مشخصات فني كشنده فاو:

طول خودرو 6235 ميلي متر

  • ارتفاع خودرو 3600ميلي متر
  • عرض خودرو2495 ميلي متر
  • وزن كشنده فاو بدون بار 7900كيلوگرم
  • موتور 6 سيلندر خطي 24 سوپاپ مجهز به توربوشارژر
  • حجم موتور 11040 سي سي
  • قدرت موتور:420اسب بخاردر1900دور در دقيقه
  • گشتاورد كشنده 1900نيوتن متر
  • نوع سوخت:ديزل
  • سيستم سوخت رساني : كامان ريل با پمپ انژكتوري
  • جنس و ظرفيت باك: الومينيومي600ليتري
  • ترمز دو مداره مستقل تمام پنوماتيكي مجهزبه ASR و ABS و ترمز دستي
  • ترمز اگزوز موتور خفه كن
  • ترمز موتور روي سوپاپ
  • كابين فلزي سقف بلند و تمام جوشكاري شده
  • با پوشش مخصوص ضد زنگ
  • داراي كابين عايق صوتي و حرارتي
  • داراي جك بالا برقي و هيدروليكي
  • صندلي راننده تمام بادي با قابليت تنظيم در جهات مختلف
  • نمايشگر ديجيتال اطلاعات خودرو
  • كپسول آتش نشاني
  • داراي دو تخت خواب و آفتابگير
  • كروز كنترل وتاخوگراف
  • تهويه مطبوع اتوماتيك
  • بخاري درجا ساخت آلمان

كشنده فاو گل سرسبد كاميون هاي فاو محسوب مي شود اين مسئله را ميتوان از سرمايه گذاري گسترده شركت فاو بر روي كشنده فاو متوجه شد.در ايران كشنده فاو به دليل مقرون به صرفه بودن در بين رقباي موجود اروپايي توانسته رتبه كاميون هاي پرفروش در كشورمان را كسب كند.

شاسي كاميون فاو با موتور 420اسب ،گيربكس ZF، سيستم ترمز بادي و كارت 26 تن محصول جديد و موفق فاو مي باشد كه در سال 1392 وارد كشورمان شده است كه ميتوان گفت يكي از بي نظيرترين محصولات فاو در كشورمان مي باشد.شاسي كمپرسي فاو در واقع يك نوع كاميون باري با قابليت متعددي نظير كمپرسي و كانتينرو ميكسر مي باشد كه جابه جايي انواع نخاله هاي ساختماني، مواد معدني ونيز شن ، ماسه و سنگريزه را برعهده دارد.

كاميون كمپرسي فاو داراي سازه هيدروليكي هستند كه براي تخليه كردن مواد كفه ي پشتي ان استفاده مي كنند.كمپرسي فاو داراي ابعاد نظير طول 7940ميلي متر،ارتفاع3100ميلي متر و وزن كمپرسي بدون بار 10630كيلوگرم وحداكثر وزن بار ناخالص خودرو25000مي باشد.

كمپرسي فاو داراي گيربكس ZFساخت آلمان و تعداد دنده 16+2 وكلاچ تك صفحه اي خشك،فنر ديافراگمي با قطر430ميليمتر مي باشد كه به موتور قدرت مند 420 اسب بخار و حجم 11040سي سي با گشتاورد 1200نيوتن مترمجهز شده است.سيستم سوخت رساني كمپرسي فاو كامان ريل با پمپ انژكتوري بوش كه با جنس باك آلومينيومي ظرفيت600ليتر مي باشد.

تجهيزات ويژه كمپرسي فاو كه ميتوان به ان اشاره كرد كه باعث شده بسيار مورد توجه علاقه مندان به كمپرسي قرار گيردقواي محركه قدرتمند 420اسب بخارمجهز به اينتر كولر،بخاري درجا ساخت آلمان كمپرسي فاو، تهويه مطبوع اتوماتيك،كروز كنترل و تاخوگراف كمپرسي فاو، شيشه هاي برقي و آينه هاي برقي و قفل مركزي كاميون،صندلي راننده تمام بادي با قابليت تنظيم در جهات گوناگون اين كاميون كمپرسي فاو مي باشد كه نمونه يك كاميون كمپرسي تمام عياربوده .

عرضه كمپرسي فاو در ايران بر عهده شركت سيبا موتورمي باشد كه ميتوان گفت با خدمات ارائه شده به مشتريان خود خوب از پس اين كار برآمده است وبا در نظر گرفتن فروش اقساطي كاميون فاو ميتوان گفت بي شك تنها گروه صنعتي سيبا موتور ميتوانست نماينده برند فاو در ايران باشد.كاميون فاو در ايران بسيار پرفروش بوده و قيمت محصولات فاو نسبت به كيفيت محصول در مقايسه با ديگر رقباي موجود در بازار در رده پاييني بوده و بسيار مقرون بصرفه بوده كه ميتوان گفت يكي از مهمترين برند هاي موجود در بازار ايران مي باشد.

نمايندگي سيبا موتور با ارائه بهترين خدمات در كشورمان محصولات فاو چندين سال است كه وارد ناوگان حمل ونقل كشورمان كرده است و جز يكي از برند هاي جدانشدني از صنعت خودرويي ايران شده است.شركت سيبا موتور به دليل استقبال هم وطنان عزيزمان از محصولات فاو از جمله كاميون و كاميونت فاو خدمات ارزنده اي را در نظر گرفته كه ميتوان گفت كه سيبا موتور در تمام مراحل پا به پاي مشتري قدم برداشته .تمام محصولات فاو در كشورمان با ارازن ترين قيمت خريداري كنند.

سيبا موتور فروش اقساطي كاميونت فاو با شرايط ويژه اي را براي مشتريان خود در نظر گرفته است كه رانندگان عزيز مي توانند با تماس با نمايندگي سيبا موتور اطلاعات كافي را دريافت كنند.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 24

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 248
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 83
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 89
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 84
  • بازدید ماه : 784
  • بازدید سال : 1746
  • بازدید کلی : 86611
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی